niedziela, 23 stycznia 2011

Przemo... Przemo się żeni!

Była to piosenka przewodnia podczas wieczoru kawalerskiego. Zabawa przednia do białego rana, a następnego dnia zasłużony odpoczynek i coraz bardziej gorączkowe przygotowania do Ślubu Basi i Przemka zaplanowanego na 18.09.2010.

Pogoda tego dnia dopisała, dopisały też humory gości, którzy bawili się na całego do białego rana. Nie było mowy o tym, aby ktoś siedział lub podpierał ściany. Wszyscy przybyli w jednym celu, aby poprzez zabawę uczcić ten jakże radosny dzień w życiu Młodej Pary.

I ja tam byłem, jadłem piłem, się bawiłem, ale przede wszystkim zdjęcia ślubne robiłem...

Zapraszam do obejrzenia reportażu ślubnego ze ślubu Basi i Przemka.



Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne
Zdjęcia ślubne

4 komentarze:

  1. Świetne momenty w starannych kadrach! Tylko publikacja trochę późna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią lepiej późno niż wcale ;) Jakoś tak wyszło, że nie miałem czasu na spokojnie przysiąść i dodać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyś ty pytał wszystkich!!!!!!!!!!!!!! bohaterów o zgodę na upublicznianie wizerunków??????????? no i cały czas pytam o jedno zdjęcie - ujęcie - masz czy nie masz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie zgłaszał sprzeciwu aby nie publikować :) W razie co mów, które wywalić ;)

    A ja cały czas nie wie wiem o które ujęcie chodzi :(

    OdpowiedzUsuń

Praktyczno teoretyczne rozważania o obróbce w fotografii ślubnej i nie tylko...

Witam was serdecznie po świętach! Mam nadzieje, że odpoczęliście od spraw dnia codziennego i nawet mimo nieco spóźnionej wiosny i bałwanów w...