sobota, 12 grudnia 2009

Ośmiolatkiem być

10 Listopada pewien wielki mały człowiek skończył 8 lat. Wiadomo jak ważne to wydarzenie w życiu każdego ośmiolatka. Jako że Marcinek, bo tak ma na imię ów wyjątkowy młody człowiek, jest chrześniakiem mojej dziewczyny, dlatego też nie było innej możliwości, jak uczestniczyć w tym wydarzeniu. A zważywszy na fakt iż jest to mój imiennik, powiedzcie mi jak mogłem ominąć tę ważną chwilę?

Przy okazji uprzedzam że postanowiłem poeksperymentować trochę z ziarnem filmowym i teksturami. W mojej opinii nie wyszło to najgorzej i mam nadzieję że Was także nie zrazi taki sposób obróbki.
Autor: Zdjęcia ślubne Wrocław wszystkie prawa zastrzeżone.

Zapraszam do obejrzenia kilku fotografii, które uchwyciłem tamtego wieczoru.


MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski

5 komentarzy:

  1. ja też chcę takie ramki i podpis - zrób mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje zdjecia, widac ze potrafisz cos wiecej niz tylko lamic na L2: ]

    pozdr KoMic

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ten mały przypomina wygląda zupełnie jak taki z jednego filmu, autentycznie! ps. fajnie uchwycone zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. już sobie przypomniałem - to był film "Stuart malutki"

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uważam, że zdjecia śa świetne, ale byłyby jeszce lepsze, gdyby były kolorowe, nie przepadam za czarno-białymi zdjęciami slubnymi :)

    OdpowiedzUsuń

Praktyczno teoretyczne rozważania o obróbce w fotografii ślubnej i nie tylko...

Witam was serdecznie po świętach! Mam nadzieje, że odpoczęliście od spraw dnia codziennego i nawet mimo nieco spóźnionej wiosny i bałwanów w...