czwartek, 16 lipca 2009

Adam i Karolina - czyli jak to Bałtyk wita młodą parę

Kiedy w trakcie sesji egzaminacyjnej kolega Adam zapytał mnie czy jestem dobrym fotografem przestraszyłem się odrobinę. Podczas późniejszej rozmowy okazało się że Adam wraz ze swoją wówczas jeszcze przyszłą żoną chcieliby, aby zrobić im plenerowe zdjęcia ślubne nad morzem. Przyznam że próbowałem się z tego wykręcić uważając że nie podołam zadaniu, ale gdy dowiedziałem się, że w swoim rodzinnym mieście mają już wynajętego zawodowego fotografa ślubnego i że zdjęcia nad morzem to taki mały dodatek zgodziłem się bez wahania. W umówionym dniu okazało się że pogoda nie rozpieszcza i na plaży jest ogromna mgła. Jednakże w trakcie przywdziewania ślubnych strojów rozpogodziło się nieco i udało się zrobić fajne, nacechowane uczuciem zdjęcia pamiątkowe. Dzięki wam za wspólną sesję, mnóstwo śmiechu i mile spędzony czas! No i nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do oglądania efektów tamtego dnia :)
Zdjęcia Ślubne Wrocław.

MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Praktyczno teoretyczne rozważania o obróbce w fotografii ślubnej i nie tylko...

Witam was serdecznie po świętach! Mam nadzieje, że odpoczęliście od spraw dnia codziennego i nawet mimo nieco spóźnionej wiosny i bałwanów w...