piątek, 12 grudnia 2008

Witam

Postanowiłem założyć sobie bloga, trochę się naszukałem zanim tu trafiłem ale chyba było warto. Postaram się w dość krótkim czasie dodać co ciekawsze z wykonanych już prac, a wraz z upływem czasu dodawać na bieżąco nowe fotografie. Na początku dodam kilka zdjęć z grudniowej sesji którą odbyłem z Łukaszem, jako że na dworze ziąb padło na sesję w zaimprowizowanym studio. Miłego oglądania
Zdjęcia autorstwa Fotografa Ślubnego z Wrocławia Marcina Borowskiego

MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski
MarcinBorowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Praktyczno teoretyczne rozważania o obróbce w fotografii ślubnej i nie tylko...

Witam was serdecznie po świętach! Mam nadzieje, że odpoczęliście od spraw dnia codziennego i nawet mimo nieco spóźnionej wiosny i bałwanów w...